måndag 23 februari 2009

Vårfräscht till mitt sovrum?

Idag damp H&M's Home-katalog ned genom brevinkastet och landade med en duns på hallgolvet. Jag kunde inte låta bli att nästan genast slita bort plasten och tjuvkika. Och ja, jag blev faktiskt positivt överraskad! Vilket fantastiskt initiativ med heminredning till bra pris , tycker ni inte? Det var faktiskt på tiden att IKEA fick en konkurrent...

Jag hade mer än gärna klickat hem ett helt nytt, vårfräscht sovrum på studs!

Vad tycker ni om HOME-kollektionen?

4 kommentarer:

Bettina sa...

Din blogg är så vacker!
Fina bilder och så skriver du ju så bra!

Therese. sa...

jag tycker allt påminde för mkt om ikea. fast dom hade helt klart många godingar som man gärna hade klickat hem :P fast sen var deyt ju inte stort urval, mest kuddforal,filtar och dukar..

Johanna by hand sa...

mysiga våriga saker!

Anonym sa...

Ja jag måste hålla med om katalogen! Helt suverän tyckte jag! Tänkte som du med att det liknar IKEAs saker.. Typ... Ska bli nice att kolla in i affären med =)