lördag 23 maj 2009

Bröllopsbabbel

Nu har jag suttit och knepat och knåpat med vårt festprogram till bröllopsfesten. Värst vad svårt det ska vara att få till... (Jag tror att jag måste ta hjälp utav någon kunnigare än jag.) Har varit hemma hos nyblivna familjen Persson och tittat på deras fina bröllopsbilder - jag längtar om möjligt ännu mer efter det.

Foto: Inspirationsbild från någon bröllopsajt.

Ni förstår kanske att mina tankar mest snurrar kring bröllopsrelaterade ting nu då det bara är 2 veckor (!) kvar till den stora dagen. Jag funderar kring dukning, bordsdekorationer, bordsplaceringar, utsmyckning av lokalen, hur vi ska dekorera på stranden där vigselcermonin ska äga rum, bröllopsfotona, slipsar, skor, håruppsättningar - för att bara nämna något.
Den 6 Juni på Äspetstranden, klockan 16.00 är det äntligen vår tur...

2 kommentarer:

Catti sa...

Vårväder har vi haft en månad, det är mer sommarväder nu. :) 20 grader och sol varje dag tycker jag. Äntlige!n!

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Spännande med bröllop men mycket att hålla reda på och bestämma kan jag tänka mig. Jag hade aldrig kunnat bestämma mig hur jag hade velat ha det. Jag hade velat i oändlighet. Hoppas att allt går bra med planerandet :)