måndag 25 maj 2009

Hektiska dagar, bloggen får lida

Vilken hektisk dag! Full rulle från morgon till kväll... Jag har så ont i kroppen av allt spring fram ocht tillbaka idag att jag bara vill lägga mig ned på sängen och ligga kvar där, hela kvällen.
Tyvärr har jag alldeles för mycket att göra. Det har åtminstone blivit några avbockningar på långa listan under dagen, vilket känns otroligt skönt.

Ikväll ska jag försöka hinna med att plugga körkortsfrågor och sysselsätta mig med festhäftet till Bröllopet. Bland annat.
Imorgon väntar IKEA-besök, övningskörning, uppläggning av brudklänningen och en slutgiltig provning av hela munderingen. Stress, stress, stress... Bloggen kommer lite i skymundan, som ni kanske märker. Men - så får det bli! Mindre än två veckor kvar...

1 kommentar:

Anonym sa...

i'm gonna make my own journal