torsdag 21 maj 2009

En tokbra kväll

Gårdagskvällen var underbar, trots att jag gick hem tidigt. För att sammanfatta det hela: En ljummen kväll i goda vänners lag, nostalgi och kära återseenden, Cosmopolitans och tjejsnack, livemusik och massor av skratt. Tokbra, som ni förstår.
Idag är det en ny dag och jag har bara varit med min dotter hela morgonen. Vi har bara varit, läst sagor, busat och lekt med hennes plastdjur. Nu blir vi snart hämtade för ett äventyr till loppisen i Vanneberga. Spännande...

4 kommentarer:

caroline sa...

ja, det var en underbar kväll! TACK <3

Therese. sa...

Vi skulle också åkt dit egentligen, men det blev ändrade planer tyvärr :( Hittade du nåt skoj?

caroline sa...

neee jag vet inte riktigt. Manilla har sagt tisdag så jag bara hakade på det.. men vi är ju helt klart anpassningsbara! haha
vad passar Er bäst?

Johanna by hand sa...

SÖTA!