söndag 31 maj 2009

Återhämtning efter en galen möhippa...

Ser ni hur ljuvligt mycket det blommar i kolonin?! Det har varit underbar sommarvärme, dagen har spenderats i lugn och ro bland blommorna - skön återhämtning efter den galna möhippa jag fick igår!

Det var jättekonstigt och jag var i chock under i stort sett hela dagen som innhöll bland annat Champagnefrukost med jordgubbar, en fruktansvärd utspökning och lyckade försök att sälja porträtt av människor på stan, lyxigt bad med tända ljus och hälsodryck, ostbricka, vin och sedan en uppfräschning av smink och hår. Kvällen avslutades med att vi mötte upp min älskade blivande man, som också fått sin svensexa, på Handelsbaren för god mat och så mycket att dricka att jag knappt trodde jag skulle överleva.
Jag kan avslöja så mycket som att jag var den första som gav upp, innan midnatt och gick hem, fullkomligt utmattad...

Inga kommentarer: