lördag 22 januari 2011

En glimt...

Sofie och Jacob lovade varandra evig kärlek idag och jag fick frågan att föreviga dem på bild innan vigseln ägde rum.  De var nervösa, förväntansfulla och deras ögon lyste av ömhet och kärlek. Det var precis som det ska vara!
Luften var kall och vårvintern visade sig från sin allra vackraste sida idag.
Jag bjuder på en liten glimt på brudbuketten, en oredigerad sådan...


Vad tror ni? Det är första gången jag fotograferar något sådant speciellt som ett bröllop...

2 kommentarer:

Anonym sa...

såå otroligt fina de är! Och jag tycker du fångade dem fint på dina bilder Tilda. Minnen för livet! :) kram Mamma

Anonym sa...

Gillar din blogg massor! Nu är jag lite nyfiken på varför ni valde att ta bort lillebrors napp - redan?? Hur har det gått? Har Liva glömt den? Har barn i samma ålder som du men känner att storasyster får behålla sin ett tag till eftersom det har varit så mkt nytt med lillebror etc.. Ha det bra o forts blogga så underbart som du gör. Kramis från Sanna