fredag 8 juni 2012

Finns ni kvar?

Jag har låtit bloggen vila ett tag som ni kanske märkt. Några få har troget stannat kvar trots noll uppdateringar men de flesta har givit upp sina besök hos mig. Jag har haft en fruktansvärt intensiv period präglad utav stress. Det har varit högt tempo på högskolan med många moment parallellt, jag har även börjat jobba. Jag har somnat på soffan med huvudvärk och magont (som ett resultat av flera månaders stressande) många eftermiddagar den senaste tiden. Det är tur att jag är lyckligt lottad med världens bästa man! Utan honom hade denna terminen varit en omöjlighet...

Sommaren låter vänta på sig men jag försöker ta till vara varenda dag som jag har ledigt, umgås med mina barn och njuta till fullo.

Trots gråmulen himmel kan man njuta av färska bär med mjölk i trädgården.
Jag trotsar vädret och skapar sommarkänsla ändå!

4 kommentarer:

Vera sa...

Vi finns kvar!
Kram till dig!!

Färjtorp sa...

Hej på dej! Jag har undrat vart du tagit vägen! Nu fick jag svar :)

Ta det lugnt och andas! Njut av dina lediga dagar, ibland måste man stanna upp, vet precis hur det är!!

Kram på dej
/Johanna

Ellinor sa...

Självklart är jag kvar! Bloggandet ska vara roligt och inget tvång, kom tillbaka om/när du hinner och vill.

Em sa...

Jag är kvar :) Kram