söndag 28 september 2008

Vill ni veta min hemlighet?

Den stora hemligheten skall föras fram i ljuset, i detta nu! Åh. Det pirrar i min mage.
(Nej, det är ingen som är gravid, så vitt jag vet!)
Det var i Torsdags det ägde rum. Det kom som världens överraskning ganska sent på kvällen. Jag hade inte den blekaste aning - Jag trodde aldrig det skulle ske, om jag ska vara ärlig...
Min älskade fina fantastiska M friade till mig! Vi ska gifta oss sommaren 2009! Jag är helt överväldigad. Det är verkligen helt underbart. Och det känns fortfarande helt overkligt. Jag kan knappt förstå att han faktiskt friat, att det är verklighet. Nu har vi 8 månader på oss att planera vårt bröllop. Det kommer bli fantastiskt!

18 kommentarer:

Michaela sa...

Oh grattisgrattisgrattis! :D Vad roligt!

Anonym sa...

Åhhhh va kul!! Grattis! :)
KRAM Jennie

Anonym sa...

utan att känna dig men läser din blogg pga johanna! grattis! :)))

Therese. sa...

Jag gissade nästan att det var något stort!Ett stort grattis till er! =) själv har jag en karl som är helt tvär mot både förlovning och giftermål, tyvärr!

Anonym sa...

hihi även om jag visste hemligheten redan så blir jag helt pirrigt glad av och läsa det :) grattis igen! :D

Anonym sa...

grattis, har faktiskt hört att det var just detta som hänt men gud så roligt! Ni kommer vara så fina! Grattis igen ;)

Anonym sa...

hihi jag visste, ;) Grattis igen gums!

Anonym sa...

ett stort GRATTIS till er båda =) vi ska ju med gifta oss sommaren 2009 och det är verkligen skit kul att planera =) vart ska ni gifta er? vi ska gifta oss i Åhus kyrka. kram

L sa...

Stort Grattis!

Anonym sa...

oki vi tänkte med ha det utomhus först, men sen blev det kyrka. nja vi är lite oense om datum. han vill 090909 och jag vill ha juli eller agusti. ja jag har hittat några klänningar. men min syster ska designa och sy min. så vi får väll se vad det blir. men vi tänkte ha mottagningen i antingen mina föräldrars trädgård eller hans föräldrar i åhus. gå in på www.brollopstorget.se och registrera dig. skit bra sida. lycka till kram

Anonym sa...

Jag gissade rätt då!
Åh, grattis. Så roligt! :) Vad vill ni ha för bröllop?

Flaskan på bilden är godkänd.
Läskigt med giftet, hemskt!.. Snart säger de väl att plast leksaker är giftiga med.....

Anonym sa...

kolla under augusti i min blogg så ser du en tänkbar bröllops klänning

Anonym sa...

jag förstår det! längtar tills vi med gifter oss! säg till om du behöver en frisör till bröllopsdagen ;)

Anonym sa...

GRATTIS!!!

Anonym sa...

oh vad roligt :) stort grattis till er! :D kram!

Anonym sa...

Stort Grattis!Va kul!All lycka!Kram

Unknown sa...

Grattis Grattis Tilda!

Anonym sa...

Grattis grattis grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!