lördag 16 augusti 2008

En natt i magläge

Vilken orolig natt det har varit. L har väckt mig flera gånger då hon hela tiden lyckats rulla över på mage - en ställning hon inte alls tycker är särskilt bekväm. Hon har alltså legat på mage och gnytt högljutt, minst fyra gånger i natt. Gissa om jag är trött? (Fast en och annan jobbig natt borde jag väl klara av, jag är ju ganska bortskämd med nätterna för övrigt - L är en riktig sjusovare.)

Och M gick precis. Vad tusan har Wallåkra-träffen som inte jag har? Ja, säg det.

4 kommentarer:

Michaela sa...

Haha, känner igen de där med bilträffen ;D

Therese. sa...

haha va kul det där sista lät :), kärleken mellan karlar och bilar är nog något vi kvinnor aldrig kommer förstå oss på!

Anonym sa...

Och ni följer inte med, du och L? ;) Vallåkra som är så kul! :D

Anonym sa...

haha. tack :D