söndag 26 februari 2012

Workout: Check!

Alla inlägg jag försökt posta från mobilen den senaste veckan tycks inte ha kommit fram. Det inser jag nu när jag sitter vid datorn för första gången på flera dagar. Inte ett enda.


Nåväl, dagen har ju varit fantastiskt fin! Jag har nyss kommit tillbaka efter en löprunda i byn. Det blev 3,5 km i högt tempo. Väl hemma gjorde jag mina armövningar med Kettlebell och avslutade med lite magträning. Jag skulle egentligen gått på Pernillas grymma pass på Friskis ikväll men jag var så full av överksottsenergi att jag inte orkade vänta på att klockan skulle bli 18.00. :) Som det kan bli, ibland! Nu ska jag läsa ikapp lite bland mina favoritbloggar och sedan försöka ta mig igenom The Great Gatsby.

Foto: iPhone

1 kommentar:

Catti sa...

Ganska skönt att göra bort träningen innan kvällen. :) Man ska passa på medan man har energin kvar. ;) Jag brukar också köra med kettlebells. Skitbra träning!