söndag 21 augusti 2011

En bildmässig redogörelse av en fin grillkväll på Nitvägen

Vi hade en fantastisk kväll med underbart god mat i Åhus igår. Det bjöds på champagne, snittar och fantastiskt sällskap av både gamla och nya vänner. Maten var fantastisk, dessutom!

David och Sandra.
Den yngsta i gänget; Sebastian, var trevligt sällskap hela kvällen.
Värdinnan och hennes underbart söta dotter Svea.
Värden som stod för matlagningen.
Busiga lilla Svea trivdes med all uppståndelse.
Liva och jag. Vi hade en fin lördagskväll och jag var så mätt efter all god mat att jag knappt var sugen på frukost när jag vaknade i morse.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att få umgås med människor som uppskattar en för den man är! Det är ni värda fina lilla familjen Månsson <3<3<3

Sandra sa...

Tack för i lördags :-) mytcket trevligt men kan det bli något annat med så underbara vänner?! och alltid så roligt att titta på dina fina bilder dagen efter ;-)

Brukar läsa varje dag men är så fruktansvärt dålig på att kommentera :-) får nog bättra mig på den fronten!!