söndag 9 maj 2010

Den mesta av kärlek i snart 800 dagar

Doften av Dig, känslan av Din mjuka hud mot min. Att bara hålla dig tätt, tätt intill och känna ditt hjärta picka inuti i ditt lilla bröst; en blöt puss på kinden och Dina smekningar över håret, att höra Dig fråga om jag älskar dig hela tiden.. jag vill inte missa en enda dag tillsammans med Dig! Jag är hel när Du finns i min atmosfär, fyller den med Dina kloka tankar och förgyller den. Att iaktta Dig, betrakta Dig med stolthet, medan Du utforskar det vi kallar livet, att varje dag lägga märke till nya ting, nya uttryck, nya tankar - vilket privilegium. Säg mig, hur hade jag orkat kämpa i motvind, nära att när som helst tappa fotfästet av en stark vindpust, om inte Du landat i min verklighet och tagit hela mitt väsen med ett enda andetag?

1 kommentar:

M sa...

Så stor er lilla tjej blivit! Följer din blogg med spänning ;)