fredag 6 februari 2009

Ojdå.. Jag är med i tävlingen!

Även om bilden de tog på mig på Bröllopsmässan blev ganska misslyckad, hade jag blivit superglad om mina kära läsare kunde gå in på Allt Om Bröllop och rösta på mitt omslag!
Jag har chans att bli stylad av professionella stylister, hår- och make up artister samt bli fotograferad av en fotograf. Bilden kommer sedan publiceras i ett kommande nummer av Allt om Bröllop. Det hade varit tokroligt att få vara med om en sådan sak!


Mitt omslag är det på sjätte raden nedifrån, andra från vänster - Klicka på!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ok...det hade ju varit super kul om du vunnit det...jag lovar att jag ska gå in och klicka för fulla muggar...:)

badanka sa...

S J Ä L V K L A R T du e ju snyggast!

Anonym sa...

Det ska jag göra genast!

Klart jag har livias bild bland favvos, jätte fint tycker jag :)

Aila fra Norge sa...

nå har jeg stemt (röstat)på deg.
Lykke til. Hilsen Aila fra Norge