söndag 21 september 2008

Inför morgondagen

Söndagen lider mot sitt slut. Sakta tickar klockan framåt och jag känner tröttheten komma krypande. Jag har ägnat den sena kvällen åt planer inför morgondagen som faktiskt har en hel del att bjuda på, vad det verkar:

Det vankas föräldragrupps-träff på biblioteket och sedan Mammafika på Barbacka med alla tjejerna (inklusive bebisar) från jobbet. (Vi var ju hela 12 stycken som fick våra små i början av året och under våren samt sommarn.) Det ska bli ganska trevligt att träffas och uppdatera sig lite - framförallt trevlig kommer det nog bli att få träffa alla små underverk som man var så nyfiken på då de låg i magarna och lurade. Liva kommer vara bland de tre äldsta, tror jag. Spännande!

M är ledig från midnatt till midnatt (Det händer sällan, må ni tro!) så eftermiddagen ska vi spendera tillsammans - Jag känner att vi är i behov av en riktig mysmåndag, hela familjen!

Nu är det nog läggdags för min del. Sov gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt !!! Jag har varit inlåst i lägenheten hela morgonen.. :( lampan är från Nilssons elektriska (bútiken brevid candyplock) och kostade 300:- på rea. Den hade kostat runt 1000:- innan så jag betraktar han som ett fynd, men han var nog den sista av sitt slag tyvärr. Ses snart`!!!! Krama liva från mej.. Pusspuusss min babe//snoffe

Anonym sa...

Har hon ätit och sovit sämre nu när de är tänder på G tycker du?

Moa har varit extreeeemt jobbig och bökig, såhär har hon aldrig varit. Jobbigt :/

fule fisken sa...

Jag blev jätte glad över den fina bilden du och johanna gjort tll mej !! ^_____^ Tack