måndag 18 augusti 2008

Morgonsnack


Åh vad härligt med solens strålar som kittlar kinden när man vaknar. Att ligga i sängen och slå upp ögonen mot världens vackraste leende, världens djupaste, mest fundersamma, mest busiga blick, att känna hur det bubblar i magen av lycka - det är världens bästa start på dagen. Det är inte konstigt att jag blivit mycket mer harmonisk, mer tillfreds med livet sedan L föddes. Man kan inte vara annat med henne i närheten. Hon skiner ikapp med solen, på riktigt!


Idag står det inte särskilt mycket på schemat faktiskt. Jag har redan hunnit med lite nytto-sysslor så här på morgonkvisten och det känns så fantastiskt skönt! Nu har jag dagen framför mig, det är bara för mig att fylla den med precis det jag önskar. Har ett slags sug i magen, jag vill bara gå ut och vistas i det härliga sensommar vädret - njuta av tillvaron. Promenera, kanske fotografera lite... Den enda tiden jag har att passa i dag är L's BVC-besök. Det är nämnligen dags att introducera mat nu! Härligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vad kul att du läste min blogg :)!

Din är verkligen också snygg, ska passa på att läsa lite nu...! Ciao