fredag 22 augusti 2008

Dansk färgprakt

Svärmor tipsade mig om en fantastisk dansk sida, Malika & Rosa. (De har även en butik belägen i Köpenhamn) Den är fylld till bredden av färgglada, annorlunda metervaror! Åh - så mycket som föll mig i smaken... Jag tänkte främst på det lapptäcke/de kuddar i lappteknik jag vill sy till L's rum. Och Sveriges textilutbud är verkligen inget att hurra för...
And in English, for my english readers: My Mother in Law introduced me to a danish website this afternoon, Malika & Rosa. (They've also got a store somewhere in Copenhagen) It's filled with colorful and different fabrics! Oh, there's a lot of them who would look really great in my home... My first thought was to find something for the quilt/pillow (made of different pieces of cloth) for my daughter L's room. The fabric-market in Sweden isn't to die for...

4 kommentarer:

david santos sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Jag är så sugen på att sy ihop lapptäcken och en och annan kudde. Finns så mycket snygga tyger utanför Sveriges gränser :)

Emily ~ Little Window Shoppe sa...

This is a cute company, I love the cupcakes. You are so sweet putting your posts in English too! I will be sure to visit often.

Anonym sa...

Gud va mycket fint. Vill ha! ska kika in där bums!