söndag 4 mars 2012

Broken

Trist att jag måste nöja mig
med iPhone 4's grumliga
 fotokvalitet ett tag till.
Min kamera har lagt av helt. Den beter sig märkligt (om nu ett tekniskt föremål kan bete sig) och bilderna blir inte alls som de ska. Mjölkvita och suddiga oavsett inställning, i autoläget hakar sig blixten och själva fotot tas inte förrän flera sekunder efter jag tryckt på knappen. Jag har knappt använt den det senaste halvåret eftersom den inte fungerat korrekt men nu verkar den helt flippat ur. Det måste vara ett extra bråkigt exemplar eftersom den varit inne på lagning för samma fel två gånger förut. En ny kamera är ingen billig historia men jag måste verkligen ha en ny. Det blir minsann till att spara i vår... Ni får stå ut med iPhone-bilder ett tag till, tyvärr.

Inga kommentarer: