torsdag 5 maj 2011

Konstutställning 2011 är avslutad

Nu är konstutställningen på ICA Maxi över och konstutlottningen avslutad. Fyra lyckliga vinnare har meddelats och förhoppningsvis även hämtat ut sina vinster. Jag hoppas att kvinnan som vann min akvarell "Om benen bär" blev glad! Jag tycker att årets utställning kändes bra, trots att det blev lite stressigt på slutet...

Mitt senaste projekt är en beställning på en stor tavla (1mx80cm) som ska hänga i en fin liten etta i Holland. Det ska vara färgstarkt, abstrakt... Spännande och utmanande att försöka få till någonting som ska passa en annan människa men samtidigt vara jag, helt och hållet.

Tur att det är en kär vän som kan säga vad hon tycker som ska ha tavlan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så jäkla fina tavlor gör du :)
Missade dock hela utställningen då jag stod och jobbade istället :/ men hoppas på bättre lycka nästa gång
Kram Evelina

Catti sa...

Wow, gud så fiiiin!