fredag 30 januari 2009

En morgon till

Godmorgon! Vad har dagen att erbjuda, tro? Jag har inga planer sånär som på en fika, som efter många missförstånd ska äga rum, tillsammans med Snoffe någongång under dagen.

Jag har spenderart morgonen åt att försöka städa upp röran vi på något förunderligt vis ställde till med igår, möblera om lite i hallen, jaga världens busigaste tjej som tycks vara där hon inte får vara och röra det hon inte får röra, så fort jag vänt ryggen till. Det är fullt upp, kan ni tro!

2 kommentarer:

Therese. sa...

Ja det är märkligt det här med "vänner" efter man fått barn. Riktigt tråkigt! Känner igen mig i det du skriver. trots att jag städade igår känns det lika stökigt idag, och jag förstår inte hur! hoppas ni får en bra dag och en trevlig helg iaf :)

Anonym sa...

New york är underbart!
;) Fin blogg har du!