söndag 19 oktober 2008

Söndag och Fransk Inspiration

Vi har precis avnjutit en söndag på typiskt familjevis.
Vi åkte nämnligen ned till min kära mor och hennes Lasse för en god söndagsmiddag tillsammans med dem och familjen Johansson/Haglund. Mycket trevligt, må jag säga - även om jag var ganska trött och orkeslös efter en intensiv och fullproppad helg! Mamma, som varit bortrest en vecka, hade haft en svår grad av längtningssjukan efter lilla L så jag fick en del tid på egen hand. Snäll som min kära mor är hade hon köpt en brud-tidning till mig, som jag satt och bläddrade i. Minst 1000 fantastiska klänningar och en hel del maffig inspiration! Jag förstod dock inte ett ord, då allting stod på franska. Sådana här dagar är väl underbara ibland?

2 kommentarer:

Johanna by hand sa...

hihih visst va den fin, ja vill me ha den! =) fina klänningar i den ju.... kläderna va ju me fina till Liva =D puss

Anonym sa...

Låter som en mys, mys söndag!!
Vi får ses snart ju..
Puss puss!!
//Vera