torsdag 9 oktober 2008

Problem?

Lilla söta L sover gott i vår säng. Jag har nyss kommit ur duschen och funderar nu över vad jag ska iklä mig denna småkyliga dag. Jag har faktiskt ingenting i garderoben!
Sommarkläder, klänningar, tunna blusar, alldeles för små jeans och brallor som ser tantiga ut - inget höstfräscht i rätt storlek, överhuvudtaget!
Jag skulle kunna ta bort de här kläderna, som jag ändå aldrig använder. Kanske lägga dem i en låda i förrådet. Men då försvinner de ju - då gapar garderoben tom!
Det känns bättre att det ligger några få plagg där än inga alls. Vad tusan ska jag ta mig till?
Det här är utan tvekan dagens stora I-landsproblem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner alltid så..blä det är hemskt. men denna hösten har jag köpt en ny kappa på h&m, 298 spänn! Sjukt billigt.. sen ska jag satsa på svarta klänningar och överdelar, roliga leggings med mönster, mysiga uggs och en massa olika färgades sjalar.. det är lätt att matcha med vad man redan har i sin överfulla garderob som på nåptt konstigt sätt aldrig innehåller något man vill ha på sig :) kramis