lördag 11 oktober 2008

Idag

Godmorgon. Jag vaknade då det fortfarande var mörkt av att L låg bredvid, skrattade högt och drog i sina tår. Knasiga, älskade unge!
Vi har lekt, busat och morgonmyst, hon och jag. Pappa M började jobba tiiiidigt - det kändes som mitt i natten då han pussade oss hej då och tyst smög ut genom ytterdörren.

Jag ser faktiskt framemot denna dagen och vad den har att erbjuda. Vi har en del planer för kvällen, faktiskt.
En promenad måste jag åtminstone genomföra innan M kommer hem. Känner för att gå riktigt, riktigt långt idag! (Egentligen hade jag behövt gå så långt som upp på stan för att inhandla en helt ny höstgarderob, men jag antar att det får vänta - tyvärr. )

Nehej, lite kaffe nu ja.

2 kommentarer:

Johanna by hand sa...

Du skriver så mysigt, som texten är ifrån en saga.. ska du inte skriva en bok?
ha det så roligt idag med höstshopingen =) vi hörs och ses kram

Anonym sa...

Haha ja. Undra varför man kallar de så löjliga namn. Det är väl för att de är så söta :)