onsdag 17 september 2008

En liten parantes

Och idag vill jag bara meddela att jag gått ner märkbart i vikt!
Idag är den stora dagen då jag äntligen kommer i min kjol (och kan knäppa den utan strid!)som jag inte kommit i sedan jag blev gravid. "Jätteintressant för oss då", tänker ni säkert nu. Men för mig är det en milstolpe! För mig är det någonting stort! Nu känns det inte alltför långt borta: Gravidkilona (Så gott som alla de 24kg jag gick upp!) kanske snart är borta?! (Man får faktiskt vara positiv!) Jag är åtminstone nöjd om jag lyckas gå ned 20 eller 18 utav dem...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt! :) Jag längtar redan till att få gå ner i vikt efter denna graviditet haha! :D

Mimmi sa...

Duktiga Tilda, du är så fin nu!

Anonym sa...

Ja jätteroligt.. även om jag klagar lite i bloggen har jag inte trivts så bra på länge :) Vad duktig du är som gått ner så mycket så snabbt! de sista kilona försvinner säkert när lillan börjar gå då springer du nog av dej dom hihi :) kram

Anonym sa...

Heja, heja heja!!!
You can do it! Fight, fight fight!

Anonym sa...

Sweet child by the way!
=)