tisdag 3 april 2012

Vardag

Hej från mig, idag.
Äntligen klar med ett av alla måsten. Det är så skönt att klicka på skicka-knappen när man skrivit klart en journal, essay eller något annat skolrelaterat arbete. Som om världens alla sorger rinner av en och allting plötsligt skimrar i ljus snarare än dränks i mörker och dunkla färger.

Jag fick dricka mitt morgonkaffe i lugn och ro, bläddra lite i dagens tidning och gå igenom alla bloggar, Instagram-poster och andra sociala medier jag använder mig av just nu. Lite daglig rutin så där på morgonkvisten, ni vet.

Jag ska börja på min Final som ska vara klar nästa vecka - ute i sista minuten som vanligt!
Därefter ska jag kasta mig ut i kylan och traska till bussen som kommer att ta mig in till staden för ännu en ljuvlig, stressig och fullproppad dag.

Inga kommentarer: