måndag 12 mars 2012

Monday



 Vi har njutit av solskenet med lek ute hela dagen! Jag blir alldeles lycklig i hela kroppen när solen är framme!

Längtar tills den utvändiga renoveringen av vårt lilla hyreshus är färdigt - vad fint det kommer bli då. Jag vill plantera massor av blommor och sätta upp vårt lilla vita möblemang på verandan så att man kan fika där. Det gör sig inte riktigt just nu, med halvfärdig fasad och byggställningar. 
Mina dagar är så fullspäckade att det blir väldigt lite tid över till bloggen (som ni som följt mig länge självklart har märkt det senaste året...) eller annat roligt tidsfördriv på datorn.
Jag avskyr att stressa - jag blir en helt annan människa av stress, så jag försöker ta vara på varje dag så gott det går. Massor av vardagslyx för att mildra alla tråkiga måsten! Det finns nog inte en enda människa i hela kommunen som längtar så mycket efter sommaren som jag gör... Min kropp, mitt inre skriker efter sommar och då är det är ju så himla typiskt att man som student måste arbeta bort en större del av den.

Inga kommentarer: