tisdag 24 januari 2012

Oh happy day

Jag lyckades! Mitt byte av undervisningsämne gick igenom igår, dagen före kursstart. Jag har varit så otroligt stressad över att inte veta hur terminen skulle komma att se ut men med stöd, vilja, hjälp från nära och kära samt en himla massa envishet har jag nu följande år utstakat. Åtminstone då det kommer till mina studier. Mitt namn stod till och med på uppropslistan och jag kunde svara JA! precis om alla andra i salen utan en massa förklaringar och krångel. Introduktionen för Engelska-kursen var spännande. Det blir minst sagt ett tufft år att kämpa sig igenom!

1 kommentar:

Sandra sa...

GÖTT!! man blir bara trött på sånt!!! varför sätta käppar i hjulet!?!? de går ju och lösa, hade kunnat förstå om man gått mer än halva terminen och vill byta då, men innan kursstart?! BRA kämpat.

Själv har vi bara schema fram till vecka 8, 4 veckor till, sen har de inte kommit längre med planeringen!! suck!

Ha det fint!