söndag 19 juni 2011

Nu

Familjen är hel. Åtminstone för en stund. Jag ska jobba i eftermiddag men fram tills dess ska vi bara vara tillsammans. Njuta. Min man cyklade vättern runt igår och det första han gör när han vaknar är att ta med sig vår dotter och cykla (!) för att köpa frukost. Han är galen!

Om tio dagar flyttar vi till det lilla huset utanför staden vilket innebär att vi bor i ett kaos av lådor, sopsäckar, klädhögar, tomma hyllor och skåp. Ingen vidare avslappnande miljö... Vi försöker hitta små oaser där vi kan koppla bort alla måsten och allt kaos för en stund. Jag ska göra lite kaffe och bara krypa upp nära min man, njuta av att ha honom hos mig. Han sade att han älskar mig flera gånger imorse och jag tröttnar aldrig på att höra de orden.

1 kommentar:

lyckeli sa...

Åhh mys! Jag lovar jag ställer upp som både låduppackare och lektant när jag kommer :) hm...kan nog även funka som kaffefixare, haha