söndag 17 januari 2010

N.Y in my heart

Sex and the City, en smakrik, väldoftande kopp chaite och min fantastiska dotter tätt intill under filten - vad finns det mer att önska en vinterdag som den här? Jag börjar få New York-sug nu. Det hjälper inte ett dugg att titta på filmer som utspelar sig där eller titta i fotoalbum från de gånger vi varit där förut. Det blir snarare värre av att göra sådana saker som att titta på Carros blogg och suckande, grön av avund, längta efter att göra Manhattan med henne. Kristianstad känns mindre än vanligt idag. Grått. Tråkigt. Dags för förändring snart?

3 kommentarer:

Vera sa...

Vilken superfin bild på dina älsklingar i högerspalten :)

Hade jag bott i en storstad hade jag bara fått ångest av allt jag ville göra men inte hann med..
Tänk på det, K-stad är i alla fall inte svårt att greppa ;)
KRAM!

Anonym sa...

Vilken cool bild =)


Ha en bra dag
Hälsar Louise
http://loppisskattkammaren.blogspot.com
www.louisealexandersson.se

caroline sa...

Vi saknar dig (och L) jag och New York. det är ju snart alla hjärtans dag, Micke kanske kan vara extra kärleksfull och snäll i år? en flygbiljett hit hade väl värmt i hjärtat? :D haha

PUSSSSS