fredag 21 augusti 2009

En uppdatering

Det verkar som om vi skall flytta i höst. En ny lägenhet; större, bättre, fräschare och med en stor balkong. Jag har fullt upp med att samla inspiration till inredningen - bläddrar i nya IKEAkatalogen, slösurfar på diverse internetsidor och lusläser alla bloggar jag kommer över i detta nu. Jag dricker mitt morgonkaffe och ska snaaaart sätta igång att städa hela lägenheten. Vi har lämnat lilla L på sitt dagis och där ska hon vara till lunch. Det känns... konstigt.

5 kommentarer:

caroline sa...

SÅ roligt med er flytt! hoppas allt går som det ska :)

ooh TACK jisses vad roligt! nu är det verkligen på gång.. usa here i come hahaha

PUSS

Emma sa...

Ja jo det känns konstigt att helt plötsligt ha några timmar för sig själv. Jag fick nästan panik i början men nu är det ganska skönt om man får säga så =) Lite ensamtid

Therese. sa...

Åh va kul :) var ligger lägenheten? :)

Johanna by hand sa...

Ååååh va mysigt! Jag längtar jätte mkt. haha diverse internetsidor, diverse sa alltid vår NK lärare som var.... diverse rolig höhö. MYSMYS på dig !!!<3

Marie/Mison sa...

Har också börjat inskola våran lilla loppa. Har ju gjort det hela en gång förut, och tycker det går bra. Jag känner mig liksom klar med att vara hemma nu, och hon behöver mer stimulans än vad jag kan ge henne. Just nu går vi mest varandra på nerverna om sanningen ska fram.