lördag 27 juni 2009

Välkommen lördag!

En fantastisk morgon i mammas trädgård, Regina Spektors underbara röst ljuder mellan träden och jag värmer mitt inre med nybryggt, välsmakande kaffe. Det går rakt in i själen. Solen smeker min gyllene hud, brisen tar tag i mitt hår och fyller mig med havets och tallskogens dofter. Det kommer bli en bra dag. Strandfotboll, min dotters fantasifulla lekar vid vattenbrynet, Afterbeach och en kväll vid havet iklädd höga klackar tillsammans med vänner och min fina man väntar.

(Hörde något om Martin & Martin? Kanske, kanske...)

2 kommentarer:

Razz sa...

Tydligen fullt på banken. hade du kul?

Razz sa...

Hallo Tilda, nja inget sandviken ida. Vi bor nästan vid havet. K-hamn har bar vatten kring sig.ha ha. Finns massor av stränder här. Men kul att variera sig juh. Vi brukara vara vid ivösjön faktiskt. Strandängen heter det nog. Perfekt för barnen juh. ha det kul då...kram