måndag 8 juni 2009

Tre bilder





Så här fina var vi...

13 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan inte bli annat än lycklig av att titta på bilderna,, önskar att jag o min kärlek också kommer stå på en strand en vacker dag o bli man o hustru... Önskar er all lycka!! ..även om jag aldrig träffat er :)

Emmi sa...

Underbart vackert tilda :) Stort grattis! :D Kram

Vera sa...

åhh!..
Glöm inte mitt batteri imorn så får vi se fler bilder.. :)

Catti sa...

Åh guuud så fina!!

Empa sa...

GUUUUUUUUUUUD så fina ni var Tilda :) Ett stort grattis till er båda!

Anonym sa...

Shit vad smal du ser ut i klänningen Tilda, så vackra ni är båda två! Mina fina fina....
Mimmi

Anonym sa...

Åhh jag myser!!! Ni var jätte fina, som jag har spanat efter dina uppdateringar här på bloggen... värt att vänta på!
GRATTIS LILLA TILDA!!
Kramar Thererse

bröllopsbloggen sa...

vilka härliga bilder så vackrna ni är...

åhh längtar så till vår dag i morgon är det 3 månader exakt,,

johanna sa...

Jääääääävla fin klänning Tilda!

Unknown sa...

Underbart Tilda än en gång grattis

Anonym sa...

Grattis! Grattis! Grattis!! Fantastiskt fina o helt gudomlig klänning! Vill se fler bilder... :) Kanske kan ta me kameran till jobbet?
KRAM Jennie

elina sa...

vilken underbart vacker klänning, underbara bilder :) Jätte stort grattis och önskar er all lycka !

Alexander sa...

Det är helt underbart att titta på bilderna.
Jag hade så gärna varit där med er Månsson's, jag längtar till att få komma hem nu, att få träffa er och då vill jag göra något speciellt för er!

Älskar kontrasten i bakgrunden mellan sand, hav och himmel, ja ni i förgrunden är ganska fina också ;-)
Tilda du ser fantastisk ut, och Michael.. trodde aldrig att jag skulle säga detta till dig, you look very handsome.

cheers!