söndag 26 april 2009

Prickigt, blommigt, randigt, rosigt...

Jag sitter ute i kvällsolen och drömmer mig bort bland sidorna i katalogen från Greengate...
En kaffemugg utav varje färg; någon prickig, någon randig, någon blommig och någon rosigt romantisk. En vacker kanna att servera mjölk ur och de ljuvliga kakburkarna till. Jag brukar smyga in på hemsidan med jämna mellanrum och längtansfullt sukta efter alla underbara produkter! Tyvärr finns det inte någon återförsäljare här i staden, så vitt jag vet...

3 kommentarer:

Catti sa...

Åh vad vårigt och härligt! :)

emelie sa...

Coop Forum hade x-tra erbjudande på fina prickiga skålar/koppar etc. - vore nog ngt för dig :-)

Fröken Fräken sa...

Mina favoriter är Tine K och House doctor, brukar smyga in på deras hemsidor och sukta!!

Lugn, bordet kommer att förbi i avskavt skick! ;-) Jag är helt kär i det nu! ;-)