söndag 14 december 2008

Romantik och förälskelse

Jag är förälskad i en romantisk tapet! Helt och fullkomligt skitlöjligt vad en läcker, vacker, annorlunda, fulsnygg tapet kan göra med mitt hjärta. Det slår dubbelslag.
Den här skönheten är vit med rosor på och hade passat helt perfekt i L's rum. Då jag ser sådana här tapeter börjar jag drömma om ett hus där allt är som jag vill. Tänk er denna tapet (som kommer från INtrade) i hennes rum, med ett riktigt gammalt brädgolv målat i en passande färg. Åh!
Kolla in flickrummet i Sammy Rose's blogg, så förstår ni vad jag går igång på...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dom flesta har gått upp ganska precis 20 kilo (som varit smala ifrån grunden) så jag tycker inte att 24 kilo är något farligt! Vet MÅNGA som gått upp 30!

Rosa Hemmet sa...

Jag försår varför du blev förälskad i den tapeten, den är ju helt underbar :) Gillar att mönstret är så pass stort! Gravidkilon drabbar alla, men jag förstår att det är jobbigt att de inte vill försvinna efteråt! Hoppas du lyckas hålla dig till de nya bullarna som du tänkte;)