söndag 2 november 2008

Leknytt

Jag fullkomligt älskar en hel del av BRIO's nyheter. Den här söta pingvinen med bebis får ju mitt mammahjärta att smälta. En sådan måste lilla L ha. (Julklappstips!)

Att de även tagit in Disney och dess välkända figurer bland sina tågbaneprodukter är faktiskt supersött. (jag veeeeet att jag tjatat om hur trött jag är på vissa sådana figurer, men Hello Kitty är inte detsamma som Musse och Mimmi.) Två klassiker i en smäll, liksom. Det fanns faktiskt en variant på hemsidan med Musse Pigg som även passat vår lilla söta dotter. Om inte till jul, så i alla fall till hennes första födelsedag. Hoppas nu att butikerna här i staden tar in dessa nyheter snarast...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja! Pingvinen är ju supersöt!!
KRAM Vera

Anonym sa...

Tjo! Har köpt pingvinen nyligen. Dösöt och superkul att lippa på. Tea stoppar dock in de där vingarna i käften hela tiden. Uppsikt ja då ;) Briovagnen med nyinlöpt. Fan va hon älskar den. Liva kommer tycka den e kul när hon lär sig gå gissar jag. poss/Tea och Johanna