fredag 3 oktober 2008

Tre år

(HAHAHA: Micke & Jag, 17 och 18 år - 2005. Ja, det här var den enda bilden som fanns på datorn. )
Fredag! Åh ljuva Fredag! Början på ytterligare en helg.
Det är faktiskt så att de kommande dagarna är lite speciella för mig och M. Tre år tillsammans. I ur och skur, solsken och snöoväder. Vi har vuxit tillsammans. Blivit vuxna tillsammans. Vi har fått en dotter. Vi ska gifta oss. Vem hade kunnat tro det?


Det har hänt mycket de här tre åren. I våra hjärtan. I våra hjärnor. I våra kroppar. Båda två har förändrats. Vi har formats tillsammans. Från att ha varit unga och vilda, spretiga åt varsitt håll, till att växa samman och bli ett. Nu förstår vi varandra. Och vi älskar varandra!
Till kropp och till själ. Han är kungen av mitt hjärta - mitt allt och den jag vill vara med så länge det bara går. Jag är bara lycklig och hel när jag har honom vid min sida. Min blivande man (det låter så ovant att säga det så...) och min dotter - De båda är de viktigaste människorna i mitt liv. Och jag är lycklig. Så himla lycklig!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Och vi firar 5 år i dagarna. :) Han var 18 (skulle fylla 19) och jag hade precis fyllt 16. :P

Anonym sa...

Men vilken smickrande och söt bild på er båda. Nåväl, jäkla träffades ni den tredje oktober. Herre min da.Vi träffades den tjugonde oktober. På så många märkliga sätt har vi fasiken gjort samma. ;)

Anonym sa...

Ja, så himla jobbig natt :/ Jag funderar på om det kanske värker i hennes tänder. För de är ju inte helt uppe ännu och visst värker de enda tills de kommit upp?

Ahaaa. säkert därför hon var lite gnälig då :)

Johanna by hand sa...

aaaaaaaaaw va fina ni är!!!!!! PUSS

Anonym sa...

Hmm, jag var ute på krogen här i karlshamn. Han var ute med någon ful brud, Carro? usch. Hur som helst var han med Malin Brasjö om du vet vem det är. Hon och jag är vänner sedan småbarnsben. Snackade lite med dom. Låter så klyshigt nu men jag sa-Nu tänker jag kyssa dig och sen gå. Ha ha det gjorde jag och gick. Han fick tag på mitt nummer och ringde mig senare på kvällen. Följde dock inte mde honom hem då han var asnitad. Kl fyra på natten får jag ett mess i frågan om jag ska ut följade dag lörda? Japp skrev jag. Kort och gott. Dagen efter sågs vi ute här igen. Vi ahde hyrt "vippen" och jag bjöd med mig honom upp dit. Gratis drinkar och två fulla tonåringar. Hamnade hos honom på efterfest med ett gäng grabbar. Kom aldrig hem därifrån. Sov över. Ja resten är histoira..Inte så glammigt med ändå? ha ha. Ni då?

Anonym sa...

Superfin sida :D Fixar du med den själv? Vilket program använder du? =)

Mimmi sa...

Ahhhh sååå fina ni är!! Helt underbar bild.
Ha en bra helg och mys ordentligt. Man ska fira när man har chansen!!

Anonym sa...

Så himla fint skrivet! Vi blev tillsammans när jag var 18, han 19. Det var dryga 7 år sedan!

All lycka till er!