torsdag 2 oktober 2008

Kristianstad

En dag på stan tillsammans med min kära mor är alltid lika trevligt. Och torsdagar är ju som bekant vår dag. Idag gjorde systern min oss sällskap en stund också.
Vi började morgonen med nybakade frallor från konditoriet och varsin kopp kaffe. Efter lite bus med lilla L begav vi oss ut på gatorna redan vid tio.
Jag köpte faktiskt lite snyggt åt mig själv idag, inte ett endaste plagg åt L. Det var behövligt, må ni tro! (Vi hann med både fika på Café Fenix och lite mat i magen på Bagels också - kan ni tänka er?!)

Och så inhandlade jag kort, kuvert och en rosa stämpeldyna till Save-the-date-korten. Kommer bli kanon med lite hjälp och idéer från Vera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en mysig dag :)

Anonym sa...

jo ´självklart ska du vara med!! Tänkte höra om du vill ses imorgon fredag också????????? pusssssssssssss snoffe