söndag 17 april 2011

Oh!

Vilken dag! Vilken helg! Jag har knappt hunnit äta...

L har varit på sitt allra fösta barnkalas idag. Hon hade superkul och nu längtar hon så att hon håller på att gå i sönder till sin födelsedag på onsdag. Jag hoppas hon får en fin dag. Jag har bakat Blondies och chokladbollar och vi ska baka en hel del bröd i dagarna också.Tårta är beställd och jag funderar på hur jag ska få till ett prinsesstema med små medel.

De vita skärmväggarna som placerats utanför kassalinjen på Ica Maxi har nu fyllts med konst och under veckan kan ni betrakta våra alster och delta i utlottningen där priset är en tavla eller ett fotografi. Handla för 300:- och ta chansen att bli en av fyra vinnare som kommer bli lyckliga ägare till något utav våra verk. Det tog lite längre tid än vi tänkt att prata ihop oss, hämta grejer, sortera, sålla och skruva upp allting, som vanligt.

Det är minst sagt mycket spännande på gång just nu; Vi ska nämligen flytta utanför stan...

2 kommentarer:

Therese. sa...

Åh.. flytta vart? :) /thess

Catti sa...

Åh har ni köpt hus? :D