fredag 20 augusti 2010

Det snurrar

Jag har en hel drös projekt här hemma, som jag måste se till att färda. Städa ur garderoberna, sortera bort och skänka samt tvätta upp gamla och nya bebiskläder till lillplutt. Tvättkorgen är ingen rolig syn, dessa dagar... (Översvämning! Hur tusan hinner man med?) Jag ska sy ett påslakan-set till syskonvagnens liggdel så att jag slipper flytta över det mellan vagnarna. Dessutom måste jag göra klart mitt fotoalbum för i sommar, för att nämna något. Bilder ligger i högar på köksbordet; sorterade och redo att sättas in! Snart drar dagis igång igen och L har vuxit ofattbart mycket under sommaren - jag måste alltså uppdatera hennes garderob en del... Och så flyttar min kära vän till Holland efter helgen och en avskedsfest stundar. Livet är åter satt i snurr...

Inga kommentarer: