söndag 10 januari 2010

Ge mig färg!

Jag vill ha förändring! Ut med grå, mörk, slaskig vinter, dassiga färger och in med solsken! Jag ska byta ut de vissnande tulpanerna på mitt köksbord mot nya, färgglada och krispiga. Jag ska sy läckra mönstrade kuddfordral till soffan och piffa till i sovrummet! Färg, färg, färg! Hela jag längtar efter fääääärg!
Letar febrilt på blocket efter skänk/sideboard/skåp att byta ut hemska Billyvitrinskåpet med. Ska köpa bets och nya handtag så att jag kan piffa till tvbänken som jag avskyr och är så hiskeligt trött på. Förstår ni hur det bubblar i mig? Lust, idéer och kreativitet sjuder i mig och jag måste se till att ordna de här projekten i vår... Måste!

2 kommentarer:

rebecka sa...

Åh vilken fin bild på pappa och dotter där nere i hörnet!!!! Ser så proffsigt ut :)

En sån skulle jag med vilja ta

rebecka sa...

http://www.recept.nu/1.9833/krake_lithander/efterratter_godis/agg_mejeri/yoghurtglass

Superenkelt och gott. Mkt godare än vanlig glass, den är ju så söt.