onsdag 8 april 2009

Sjuk

Jag känner mig en aning matt, tung i hela kroppen och alldeles, alldeles seg. Det är så tråkigt att vara sjuk! Att ha ork och känna sig pigg är sådant man oftast tar för givet. När inte kroppen vill samarbeta är det inte så värst mycket man kan göra... Jag bara sover, sover och sover. Men idag ska jag försöka bli pigg till kvällens Vernissage. Det är tur att L har världens bästa farmor - hon tog hand om henne åt mig igår då jag knappt orkade med mig själv. M jobbade hela kvällen.

Hur tusan ska jag få energin tillbaka? Jag har ätit frukost och jag dricker så gott jag kan, ändå är jag matt och orkeslös...

2 kommentarer:

caroline sa...

vi vart bara på badhuset här i Hholm.. haha! först var vi på vattengympa, sen simmade vi och avslutade med att basta och bubbla! såååå mysigt och härligt utmattande :)

på tis o tors har dom stängt för barn under 16 och öppet länge, så det är tända ljus och ganska mysigt faktiskt! lugnt åtminstone.

Anonym sa...

Krya på dej! KRAM J