torsdag 9 april 2009

Nu är det dags!

Idag har jag kört min första körlektion. För i år, bör kanske tilläggas. Jag har nämnligen påbörjat det hela två gånger förut. Nu har jag dock bestämt mig för att göra slag i saken och se till att ta mitt körkort innan sommaren är slut. Det är ju helt otroligt vilken frihet det hade givit mig - tänk att slippa vara beroende av busstider eller vänliga människor som kan ställa upp som chaufförer, vilken lycka!

Det gick väl sådär. Jag var nervös och kände mig lite osäker. Men nu jäklar! Jag skall ta det...

4 kommentarer:

caroline sa...

ja det ska du! jag ställer gärna upp som din coach ;) hahaha eller som barnvakt om du behöver köra! NU SKA DU TA DET!!! :)

Catti sa...

Lycka till! :) Det är verkligen guld värt att ha körkort. Jag hade aldrig klarat mig utan!

lina sa...

åhh vad bra för dig =) vart kör du? jag kör på rohdins, med Amer.. han är super =) kram Lina

Therese. sa...

Åh va kul:) Hur gick det? Vilken trafikskola går du på? Jag ska in till stan och skriva in mig i veckan och börja jag också :)