tisdag 18 november 2008

A Christmas Carol

Nu längtar jag ruskigt mycket efter första advent; Alla dess dofter, ljus och den härliga stämningen! Att få hänga upp julstjärnor och juldekorera hemmet är ju mysigt. Jag ser framemot L's första pepparkaksbak, hennes allra första Lucia (kanske man ska införskaffa en sådan där luciakrona i tyg?), att få göra julgodis och njuta av glögg så gott som varje dag.

Idag har jag slagit in lite klappar och tittat på en julfilm (Barbie in a Christmas Carol - haha) med min kära dotter och syster - julstämningen börjar redan smyga sig på...

1 kommentar:

Anonym sa...

jag ser också fram emot advent! (och att julkalendern börjar, julafton, glögg, lussekatter och alla paket som ska slås in..!)


L hade ju dessutom blivit så tjusig i en sådan luciakrona! haha :)