onsdag 30 september 2009

Fotobok

Minnen, färger och ögonblick; kanske ligger de osorterade i mappar på datorn, i fotofickor i en låda någonstans, kanske sitter de insatta i ett fantasilöst album.

Jag älskar att klippa, klistra, dekorera och måla. Fotografier är viktiga för mig. Jag älskar att studera varje minne noggrant och återfå känslan som minnet innebar, då det ännu inte var ett minne. Det är avkoppling för mig; Att sitta ned och gå igenom varje minne noga. Nu har jag insett att det finns en möjlighet att organisera foton och minnen på ett vackert sätt även då tiden inte riktigt räcker till att klippa, klistra och vara kreativ. Jag brukar beställa alla mina foton från en speciell sida på nätet, där kvaliteten är super och priserna studentvänliga - jag blir alltid toknöjd. Nu har jag lagt märke till att det går att beställa fotoböcker som ser riktigt fina ut också. Med skola, VFU, tentor, en busig dotter, tvätt och ett hem att hålla ordning på tillsammans med min man har jag inte riktigt haft tid att gå igenom våra bröllopsfoton och placera dem i album - perfekt att beställa en fotobok från Fujidirekt, alltså!

2 kommentarer:

caroline sa...

Också läst om fotoboken.. lät kanon :)

Linn sa...

Vilken fin blogg du har!! ..såg att du hade vunnit en tavla av syrran! :)