tisdag 30 december 2008

Datorf*n

Vad fan är problemet? Jag blir knäpp på den här jääääkla datorn. Skitlaptop. Den är inte ens gammal?
Det fungerar bara att gå in på min blogg, blogspot-bloggar och konstiga sidor som jag inte ens vill vara inne på, på internet (ex tv4.se, svenskaspel.se etc)
Inga av de websajter jag brukar kolla in var eviga dag (ex facebook, bilddagboken, bloggar på blogg.se) fungerar. VAD ÄR PROBLEMET? Det står bara webbsidan kan inte visas, bla bla bla. Faaan.

Någon som vet vad som är fel? Jag slänger snart datorfaan i soptunnan.
Kan jag ha klickat i något skumt? Är det nätverket, anslutningen till internet? (observera att jag dragit ur sladdar, startat om och grejat men ingeting fungerar!) Är det fel på själva datorn? Det är väl konstigt att det fungerar att surfa helt normalt på vissa sidor, men andra sidor bara totalvägrar datorn att visa... Det har varit så här heeela dagen. Ahhh!

Och ja. Jag är arg.

(Förresten, grattis älskade M på din födelsedag)

2 kommentarer:

Therese. sa...

lugn :) , det är inte bara din dator. vi har samma problem här! men har pratat med andra i k-stad som det funkar för så kan de va adamo(bredband2) som strular??

Unknown sa...

Thess: Åhhh! Ja, vi har ju Adamo-skitet som ska byta till Bredband2. Det måste ju bero på det! TACK! Höll på att bli tokig här hemma. Gick till och med in på nån Microsoft-chat för att reda ut problemet med experter ;) Vad gör man inte för sitt internetberoende... Haha. Antar att jag får göra det jag är sämst på: Vänta...