onsdag 5 november 2008

Jag är utmanad

Okej. Jag kan inte hålla mig ifrån datorn.
Min kära man somnade på soffan, utslagen efter att ha sprungit 1,5 mil. Han tränar inför Göteborgsvarvet och jag trycker i mig en chokladmuffin. Jäkligt bra, Tilda.

Jag såg alldeles precis att Rebecka utmanat mig. Hm. Velade länge ifall jag skulle anta utmaningen eller ej men bestämde mig för en sekund sedan för att jag ska.

Regler:
♥Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
♥Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
♥Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
♥Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Här kommer 7 saker ni antaglien inte vet om mig:
  1. Jag är aldrig nöjd. Aldrig någonsin.
  2. Jag blir tokig om jag inte har ett projekt att sysselsätta mig med. Det är till och med så allvarligt att jag måste hitta på projekt för att kunna stilla min rastlöshet. (Det kan till exempel vara en sådan sak som att göra ett halloweenkort till mig själv bara för att ha någonting att göra) Lite knäppt? Javisst.
  3. Jag har en garderob full med kläder. Ändå har jag inga kläder. Bara fula.
  4. Jag har inget tålamod. Jag vill att allting ska hända nu och inte en sekund senare. Det gäller husköp, utbildningar och jobb. Egentligen borde jag vara 157 år gammal. Ungefär.
  5. Jag har stor respekt för gamla ting. Hus, möbler, böcker... Allt med en själ och en historia.
  6. Jag är överkreativ. Jag mår inte bra om jag inte får skapa. (Ni kanske har haft era aningar?)
  7. Jag har ångest över att börja jobba igen.

Hur pass alldagligt eller knäppt det här var, avgör ni själva. Nu utmanar jag vidare (eftersom reglerna är sådana):

Razzi, Johanna, Michaela, Sandra, Tess, Snoffe & Caroline.

1 kommentar:

Therese. sa...

Åh va kul med en utmaning, gör den nog senare idag :)