fredag 28 november 2008

Helgen bjuder på diverse utflykter

Det är fredag och början på ännu en ny helg - så härligt! Dagarna går fort nu, när det närmar sig jul, och det är mycket som ska uträttas.
Medan M sprang 1,5 mil idag, tog L och jag en fika på stan tillsammans med min kära mor och syster... Jag har inhandlat en del julklappar och hängt upp lite adventsstjärnor för att bättre på julkänslorna en aning. Helgen bjuder på många spännande utflykter; Imorgon ska jag och L bland annat på julmarknad och söndag innebär ju Skyltsöndag uppe i stan... Åh! Vad härligt det är att vara hemma och ha möjlighet att njuta till fullo!
Händer det juliga ting hos er också, möjligtvis?


2 kommentarer:

Therese. sa...

Åh skyltsöndagen, va bra att du sa det. det hade jag glömt bort! Då ska jag också bege mig till stan! :)

Anonym sa...

åh ja. på söndag ska jag på julskyltning, julmarkand på slottet (vi har ju ett jäääättestort slott mitt inne i stan här i Örebro) och sen på julmarknad nere i Wadköping (som är en slags medeltida stadsdel mitt i Örebro) SUPERJULMYSIGT :D!!


ska vi ta en julfika när jag kommer söderut igen? :)