tisdag 28 oktober 2008

Tyck-synd-om-mig-köp

Fy vad jag känner mig ensam ikväll. Jag har inte pratat med min man sedan igår och då var det så stressigt eftersom jag skulle på marknadsförings-föreläsningen. Hörde ett blurrigt hejdå i sömnens otydliga dimma tidigt, tidigt imorse - det är väl i stort sett allt. Han är på någon jobb-grej i Malmö och jag vet inte när han kommer hem.

Vår dotter somnade redan vid sju, trött och totalt utslagen efter en dag i skogen.
Jag har sysselsatt mig genom att måla ett litet kort till Rebecca eftersom hon ska bjuda på lunch imorgon på vår lilla mammaträff. Josefine har fixat en söt blomma.
I ren och skär protest mot ensamheten klickade jag hem foton för 2oonågontingkronor. Det blev 6 förstoringar, så jag tyckte inte det var så farligt. Det gör säkert min kära man, däremot... (Och ja, jag ler lite för mig själv just nu. I ren protest, som sagt)


Nu orkar jag inte sitta här i soffan och vänta längre. Sängen känns mer lockande, måste jag erkänna. Godnatt och sov gott.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men Tilda, jag satt ju ensam i Vä. k hade personalmöte.. :( om vi visste..

KRAM Vera

Therese. sa...

var beställer du förstoringar? :) har letat men tycker mig inte hitta någon bra sida..

Anonym sa...

Vilken härlig bild!