måndag 27 oktober 2008

Föreläsning

Pust! Äntligen hemma! Jag blev lite nervös i bilen hem då M ringde och var stressad över att han inte fick L att somna. Hon var ledsen och jag hade såklart glömt min mobil i all stress. Tur att Vera hade sin med...

Vi (Vera, Jimmy och jag) var på Marknadsföreningens föreläsning om City Branding på Yllan här i stan. Verkligen intressant, måste jag säga.
Det bjöds på mineralvatten och snittar under en halvtimmes mingel innan föreläsningen drog igång. En hel del representanter från stora företag i Kristianstad var där. Jag följde med mest för eget intresse och kanske lite i hopp om att träffa "rätt" människor. Det tog ett tag innan jag kom in i reklamvokabuläret och förstod vad det hela handlade om. Det där med marknadsföring är faktiskt ganska spännande, trots allt.

Det allra roligaste var att jag vann ett presentkort på 500kr då de drog två vinnare i pausen. Det var Jag(!) och en äldre man i kostym av alla som var där. Jag som inte ens har ett eget företag... Men ja, kul var det!

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS TILDA! Vad var presentkortet på??? ja kommmer snart =) kram nossi